Mēnešalga:
2714 EUR (bruto)
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Krišjāņa Valdemāra iela 3, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Ja vēlies iegūt unikālu profesionālo pieredzi, sniedzot savu atbalstu veidojot Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariātu, kļūsti par personāla vadības partneri!

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāta personāla vadības partnera (ierēdņa) vakanci uz noteiktu laiku.

Par mums un ko mēs meklējam:

2028. gada 2. pusgadā Latvija būs Eiropas Savienības (ES) prezidējošā valsts. Šī būs jau otrā Latvijas prezidentūras kopš iestāšanās ES. Tāpat kā gatavojoties iepriekšējai prezidentūrai 2015. gadā, arī šoreiz par sagatavošanās darbiem prezidentūrai atbildēs jauna, uz noteiktu laiku izveidota iestāde (līdz 2029. gada 30. jūnijam) – Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts.

Viens no pirmajiem uzdevumiem Sekretariāta izveidē ir kompetentas profesionāļu komandas komplektēšana, kas spēs nodrošināt veiksmīgas Latvijas ES prezidentūras norisi. Tieši tādēļ Sekretariāts meklē enerģisku un entuziastisku personāla vadības partneri, kurš atbildēs par Sekretariāta personāla politikas veidošanu un ieviešanu dzīvē.

Sekretariāts piedāvā atalgojumu 2714 EUR (bruto), papildatvaļinājumu, papildu bonusus, balstoties uz darba sniegumu, dinamisku, iedvesmojošu un uz sadarbību vērstu darba vidi, kur katra diena ir pilna izaicinājumu un attīstības iespēju!

Pretendentam izvirzāmās prasības:

  • Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • Augstākā izglītība, vēlams personālvadībā vai saistītā jomā;
  • Pieredze darbā ar personāla jautājumiem;
  • Prasmes strādāt patstāvīgi un plānot savu darbu, uzņemties atbildību par rezultātiem;
  • Labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes;
  • Izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu;
  • Labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis); 
  • Augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva;
  • Gatavība pastāvīgi mācīties un profesionāli attīstīties.

Galvenie amata pienākumi:

  • Nodrošināt personāla politikas izstrādi un īstenošanas koordināciju;
  • Pastāvīgi vadīt personāla vadības procesus;
  • Veikt personāla piesaistes un atlases organizēšanu;
  • Organizēt personāla atalgojuma stratēģijas veidošanu;
  • Veikt iekšējo normatīvo aktu, kas saistīti ar personāla jautājumiem, izstrādi, ieviešanu un uzraudzību;
  • Vadīt un plānot darbinieku vērtēšanas procesu;
  • Atbildēt par personāla lievedību;
  • Veikt personāla datu analītiku;
  • Sniegt juridiska satura konsultācijas personālvadības jomā, tostarp sūdzību un konfliktu risināšanā;
  • Plānot, organizēt un koordinēt valsts iestāžu centralizētās apmācības.

Pieteikšanās:

CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv līdz 2025. gada 19. maijam. Tālrunis informācijai: 67016469.

Pretendentiem jāpiesakās līdz