Ja vēlies iegūt unikālu profesionālo pieredzi un esi gatavs jauniem izaicinājumiem komunikācijas jomā, strādājot starptautiskā un dinamiskā vidē, piesakies uz komunikācijas jautājumu eksperta un sociālo mediju eksperta amata vietām Latvijas ārlietu dienestā! Karjera Latvijas ārlietu dienestā – tā ir iespēja būt pasaules notikumu epicentrā!

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija (ĀM) izsludina konkursu uz divām vakantām vecāko referentu (ierēdņu) amata vietām uz nenoteiktu laiku darbam ar komunikācijas un sociālo mediju jautājumiem.

Ko mēs meklējam?

Profesionālus, drosmīgus, radošus un uz sadarbību vērstus kolēģus, kuriem piemīt augstas komunikācijas prasmes, kuri interesējas par jaunākajām tendencēm sociālo mediju jomā, ir gatavi strādāt radoši, enerģiski un izlēmīgi.

Kandidātiem jāatbilst šādām prasībām:

-          akadēmiskā augstākā izglītība vismaz bakalaura līmenī vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,

-          spēja orientēties ārpolitikā un starptautiskajās attiecībās,

-          zināšanas par diplomātisko un konsulāro dienestu,

-          spēja mācīties un vēlme pastāvīgi pilnveidot savas zināšanas un prasmes,

-          sociālo mediju ekspertam  – zināšanas un interese par attīstību, novitātēm un tendencēm sociālo mediju jomā,

-          prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā, sarunu vešanas un saskarsmes prasmes,

-          prasme analizēt liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus,

-          spēja strādāt patstāvīgi paaugstināta stresa apstākļos, organizēt darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem,

-          angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī,  citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību,

-          atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Galvenie amata pienākumi vecākajam referentam - ekspertam komunikācijas jautājumos:

-          plānot, organizēt un vadīt komunikācijas projektus un kampaņas. Gatavot pasākumu komunikācijas plānus un izvērtējumus,

-          gatavot informāciju un mediju paziņojumus, formulēt vēstījumus par Latvijai aktuālām tēmām ĀM ārējās komunikācijas nodrošināšanai mājaslapā un sociālajos tīklos,

-          analizēt materiālus un sniegt priekšlikumus ĀM ārējai komunikācijai par starptautiskajām un iekšpolitiskajām aktivitātēm.

Galvenie amata pienākumi vecākajam referentam – ekspertam sociālo mediju jautājumos:

-          nodrošināt ĀM sociālo tīklu administrāciju un veikt gan apsteidzošo, gan reaģējošo komunikāciju visos ĀM sociālajos tīklos, kā arī veikt pastāvīgu sociālo tīklu komunikācijas aktualitāšu monitoringu,

-          plānot komunikācijas aktivitātes ĀM sociālajos tīklos: administrēt komunikācijas aktualitāšu kalendāru un gatavot iknedēļas komunikācijas satura plānu, kā arī vēstījumus komunikācijai sociālajos tīklos; sagatavot un izplatīt tā īstenošanai nepieciešamos papildmateriālus (foto, video, infografikas, tabulas, diagrammas, fotocitātus u.c. materiālus),

-          veikt sociālo tīklu statistikas analīzi un sagatavot ieteikumus plānotās komunikācijas pilnveidošanai,

-          pārraudzīt ĀM sociālo tīklu kontu un tās satura vadības sistēmas darbību, ziņot izstrādātājam par identificētajām kļūdām, kā arī sekot to novēršanas izpildei.

Ārlietu ministrija piedāvā:

-          mēnešalgu no 835 līdz 1070 eiro atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, 7.saimei un nodarbinātā kategorijai, ņemot vērā iepriekšējo profesionālo pieredzi;

-          sociālās garantijas – veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju,  ikgadējā atvaļinājuma pabalstu līdz 50 % no mēnešalgas;

-          iespēju pretendēt uz diplomātisko rangu, kārtojot kvalifikācijas pārbaudījumus. Kļūstot par diplomātu, darbiniekam tiek noteikta piemaksa par diplomātisko rangu 20 % apmērā no mēnešalgas un diplomāts var pieteikties rotācijā uz diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs;

-          mūsdienīgu, dinamisku un uz sadarbību vērstu darba vidi.

Atlases process:

-          kandidātu atlase notiks vairākās kārtās;

-          piedaloties pirmās kārtas pārbaudījumos, kandidātam būs iespēja norādīt prioritārās interesējošās jomas.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

-        portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

-        portālā CV-Online (www.cv.lv)

CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv līdz 12.maijam. Tālrunis informācijai: 67016469.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi 13.pantu, Ārlietu ministrija informē, ka:

1)      Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2)      piesakoties, kandidāts piekrīt savā pieteikumā norādīto datu apstrādei un uzglabāšanai 1 gadu pēc konkursa noslēguma. Ja pretendents nevēlas, lai dati tiktu saglabāti, lūdzam to norādīt pieteikumā;

3)      Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ārlietu ministrija, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 3, Rīga, LV 1395.

Papildu informācija par fizisko personu datu apstrādi Ārlietu ministrijā ir pieejama: https://www.mfa.gov.lv/ministrija/arlietu-ministrijas-fizisko-personu-datu-aizsardzibas-noteikumi