Viegli lasīt

Kas ir Ārlietu ministrija?

Ārlietu ministrija ir daļa no Latvijas valdības.

Tā ir viena no 13 ministrijām mūsu valstī. 

 

Ko dara Ārlietu ministrija?

Ārlietu ministrija strādā ar citām valstīm un starptautiskajām organizācijām.

Tā sagatavo likumus un dokumentus, lai Latvija varētu labāk sadarboties ar citām valstīm.

Ministrija rūpējas par Latvijas starptautisko drošību un stabilitāti.

Tā palīdz labāk pārdot Latvijas preces ārvalstīs.

 

Kas vada Ārlietu ministriju?

Ministriju vada Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs.

Ministram palīdz dažādi speciālisti.

 

Kas ir ministrijas struktūrā?

Ārlietu ministrijā ir 16 departamenti.

Daži departamenti strādā ar citām valstīm,

Citi departamenti strādā ar organizācijām un cilvēkiem ārzemēs.

Vēl ministrijas struktūrā ir 37 Latvijas vēstniecības dažādās valstīs.

Vēstniecības stāsta par Latviju citās valstīs un palīdz cilvēkiem.

Ārlietu ministrijas pakļautībā ir arī Latvijas Institūts.

Latvijas Institūts stāsta, cik skaista ir Latvija.

 

Kā var sazināties ar ministriju?

Ārlietu ministrijai var uzrakstīt vēstules un piezvanīt pa telefonu.

Vēstules var rakstīt datorā uz adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Vēstules var nosūtīt pa pastu uz adresi Kr.Valdemāra 3, Rīga LV-1395

Uz ministriju var piezvanīt uz telefonu 67 016 201